Conform Ordonantei de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative:

Dreptul de retragere
Aveti dreptul de a va retrage din prezentul contract, fara a preciza motivele, in termen de 14 zile.
Perioada de retragere expira dupa 14 zile incepand de la ziua la care intrati in posesia fizica a produselor.

Pentru a va exercita dreptul de retragere trebuie sa ne informati, fie printr-un e-mail pe adresa contact@ttboutique.ro, fie telefonic la numarul 0740 191 205, cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract, utilizand o declaratie neechivoca, de exemplu, o scrisoare trimisa prin posta, fax sau e-mail.

Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit).
Rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 zile de la receptia produsului returnat. Vom rambursa suma prin transfer bancar contravaloarea marfii returnate in maxim 14 de zile de la data returnarii produselor. Conform legislatiei din Romania puteti sa returnati produsele cumparate de pe www.ttboutique.ro in termen de 14 zile de la cumpararea lor.

Odata cu lansarea comenzii produsului clientul isi da acordul privind Termenii si Conditiile comerciale si i s-a adus la cunostinta termenul de 14 zile privind returnarea unui produs sau retragerea din contractul la distanta Conform O.U.G Nr 34/2014 Art 6 alin.(1) lit h).
Daca produsul livrat catre client este neconform , prezinta defecte sau este deteriorat contravaloarea transportului este suportata integral de catre S.C. TABITA STORE S.R.L.

Conditii generale pentru retur:
Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.
Produsul returnat trebuie sa fie insotit de certificatul de garantie in original, daca acesta este emis de producator/distribuitor.
Produsul returnat trebuie sa fie insotit de copia facturii fiscal emise.
In cazul in care produsul returnat prezinta ambalaj deteriorat sau incomplet, urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, ne rezervam dreptul de a decide refuzarea returului sau de a opri o suma din valoarea acestuia, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse. Acesta clauza se aplica conf. O.U.G Nr.34/2014, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in O.U.G Nr.34/2014
In cazul retururilor repetate (peste 3 retururi nefondate) ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului.
Returul produselor se poate face doar prin serviciul de curierat rapid (exceptie Posta Romana). In cazul returului unui produs aflat in perioada legala de returnare de 14 zile, costurile de transport sunt suportate de catre cumparator.
In cazul in care doriti returnarea produsului cumparat din magazinul online unde ati beneficiat de transport gratuit va trebui sa platiti si taxa de livrare initiala, care a fost suportata de noi, fiindca returnarea nu se face din vina noastra, taxele de retur pot sa difere in functie de alegerea dumneavoastra a firmei de curierat.
Consumatorul este responsabil in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa o faca intr-un magazin; de exemplu, consumatorul ar trebui doar sa probeze un articol de imbracaminte, nu sa il poarte.
Costurile de returnare pot sa difere fata de taxa achitata initial, in functie de curierul ales de catre cumparator, de modul de ambalare al produsului.

Nota:
Pentru produsele ale caror colete reprezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, cumparatorul este rugat sa refuze receptia lor.
Daca produsul receptionat prezinta un defect estetic, este necesar ca acesta sa fie semnalat in scris, in max. 48 de ore de la livrarea produsului, la adresa electronica contact@ttboutique.ro, impreuna cu 2 poze reprezentative care sa ilustreze defectul.

Adresa Returnare Produse:
S.C. TABITA STORE S.R.L.
Calea Aradului, nr 62, ERA Park Oradea
În atenția magazinului Lady’s Boutique
Tel: 0740 191 205
E-mail: contact@ttboutique.ro

Atentie: nu expediati produsul inainte de a avea acordul departamentului de retur, adresa de returnare a produsului poate fi diferita de cea a societatii, in functie de furnizorul respectivului produs!